50 درصد تخفیف به مدت 48 ساعت بر روی کلیه محصولات اعمال شد 🎁 با شارژ پنل خود به صورت کارت به کارت به میزان 2 میلیون تومان از تخفیفات شگفت انگیز ما بهره مند شوید.
اطلاع رسانی سرویس ها و پشتیبانی مواقع ضروری ( تلگرام )

بهترین سایت خرید فالوور فیک اینستاگرام بدون ریزش ارزان با تحویل فوری

اینستاگرام این روزها به یک شاهراه در بین کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده است و شما اگر بخواهید یک کسب و کار خوب داشته باشید رشد و توسعه ی این کسب و کار با ایجاد یک پیج بر روی پلتفرم اینستاگرام شگفت انگیز خواهد بود.از همین رو میتوانید بهترین سرویس های خرید فالوور فیک را همین حالا از سایت ست پنل سفارش دهید و از تماشای پیشرفت و موفقیت سریع پیج یا کسب و کارتان حسابی لذت ببرید.این فالوور ها غیر واقعی و فیک هستند اما در عوض قیمت بسیار پایینی دارند پس میتوانید با پرداخت مبلغ بسیار کمی،تعداد زیادی از این فالوور ها را سفارش داده و در یک چشم به هم زدن فالوور های پیجتان را چندین و چند برابر کنید!🤩

خرید فالوور فیک اینستاگرام ارزان و بدون ریزش با تحویل فوری

خدمات اینستاگرام

بهترین سایت خرید فالوور فیک اینستاگرام ارزان و بدون ریزش

وبسایت ست پنل تمام انواع فالوور اینستاگرام را در اختیار شما عزیزان قرار داده است که یکی از ارزان ترین نوع آن که از کیفیت قابل قبولی هم برخوردار است به اسم فالوور فیک به فروش میرسد. فراموش نکنید که برای اورگانیک تر دیده شدن پیجتان حتما در کنار خرید فالوور فیک، فالوور واقعی با بالاترین کیفیت رو هم خریداری نمایید.

خرید فالوور فیک اینستاگرام با بهترین کیفیت و کمترین ریزش

💎 کیفیت فالوور فیک اینستاگرام

💲 قیمت فالوور فیک اینستاگرام

⏳ زمان انجام

⏱ پشتیبانی

⭐ گارانتی

🎯 نحوه ثبت سفارش

فالوور های با کیفیت و بدون ریزش و پروفایل دار

شروع قیمت از 28000 تومان

سیستم اتوماتیک انجام سفارش بعد از پرداخت

24 ساعت شبانه روز

ضمانت برگشت وجه درصورت وجود مشکل در سفارش

به صورت خرید از سایت و تماس با پشتیبانی

سوالاتی که ممکن است در هنگام خرید فالوور فیک اینستاگرام از سایت ما برای شما پیش بیاید !

در اینستاگرام حساب های کاربری توسط تیم پشتیبانی ساخته می شوند که این حساب ها در تعداد بسیار بالا و دلخواه موجود هستند. در صورت درخواست و خرید این اکانت ها قابلیت دنبال کردن پیج شما را دارند.

بن شدن پیج تنها در زمانی امکان دارد که شما فالوورها یتان را از یک سایت نامطمئن خریده باشید برای اینکه در این باره کاملا مطمئن باشید ما در این مورد به شما سایت ست پنل را پیشنهاد می کنیم.

فالوورها ی خریداری شده معمولا در مقدار بسیار کم ریزش دارند که در این سایت به جبران این ریزش مقداری فالوور اضافه و هدیه به پیج شما افزوده خواهد شد.

کیفیت فالوور هایی که شما از سایت ست پنل تهیه می کنید با کیفیت تضمین شده هستند و کاملا منطبق بر الگوریتم های اینستاگرام که هیچ ضرری برای پیج تان نخواهند داشت و برعکس باعث رشد و ارتقای پیج تان خواهد شد.

خرید فالوور فیک اینستاگرام

خرید فالوور فیک اینستاگرام این روزها اینستاگرام به یکی از شاهراه های کسب و کارهای اینترنتی بدل شده است و شما اگر بخواهید یک کسب و کار خوب داشته باشید رشد و توسعه ی این کسب و کار با ایجاد یک پیج بر روی پلتفرم اینستاگرام میسر خواهد شد.

نباید گمان کنید که همین که پیج تان را راه انداختید دیگر کار تمام است و از فردای آن روز می توانید از پیج تان کسب درآمد داشته باشید

چرا که این تازه ابتدای کار است و شما باید کارهای بسیار زیادی انجام دهید تا اولین درآمد خود از پیج اینستاگرامی خودتان را داشته باشید،

اولین و مهم ترین موردی که شما برای ارتقای پیج و رسیدن به درآمد نیاز دارید افزایش دادن تعداد فالوور هایتان است.

روش های زیادی برای افزایش تعداد فالوور وجود دارد که ما به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد تا شما با به کار بستن این روش ها به تعداد فالوور دلخواه برسید.

 

اولین و مهم ترین مورد برای ارتقای پیج اینستاگرام چیست؟

نباید گمان کنید که همین که پیج تان را راه انداختید دیگر کار تمام است و از فردای آن روز می توانید از پیج تان کسب درآمد داشته باشید؛چرا که این تازه ابتدای کار است و شما باید کارهای بسیار زیادی انجام دهید تا درآمد چشمگیری از پیجتان کسب کنید،اولین و مهم ترین موردی که شما برای ارتقای پیج و رسیدن به درآمد نیاز دارید افزایش تعداد فالوور هایتان است. روش های زیادی برای افزایش تعداد فالوور وجود دارد که ما به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد تا شما با به کار بستن این روش ها به تعداد فالوور دلخواه برسید؛با ما همراه باشید.

 

 

خرید فالوور فیک ارزان اینستاگرام بدون ریزش تحویل فوری

 

 

در کنار پیج اینستاگرام از پلتفرم های دیگر هم استفاده کنید

بالاتر بردن تعداد فالوور برای یک پیج مستلزم این است که افراد زیادی شما را بشناسند و به محتوای کانال تان دسترسی داشته باشند؛

شما می توانید از دیگر پلتفرم های فضای مجازی استفاده کنید تا محتوایتان را افراد بیشتری ببینند، پلتفرم هایی مثل یوتیوب، تلگرام و حتی داشتن یک وب سایت هم می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

شما می توانید آدرس پیج تان را در دیگر صفحات اجتماعی درج کنید و از این طریق افراد بیشتری را به پیج تان دعوت کنید.

افزایش فالوور فیک اینستاگرام

شما اگر در ابتدای راه هستید و کسی را ندارید تا محصولات شما را ببیند و یا با پیج تان تعامل داشته باشد، می توانید خرید فالوور فیک اینستاگرام انجام دهید.

اگر فالوور خریداری کنید می توانید کاری کنید که افرادی به تازگی وارد پیج شما شده اند با دیدن تعداد بالای فالوور به فالوو کردن شما ترغیب شوند و به این شکل تعداد فالوور های شما بالا و بالاتر برود.

حتی اگر مدت زیادی است که به عنوان اینستاگرامر مشغول به کار هستید باز هم خرید فالوور می تواند برای کسب و کار شما سودمند باشد؛

به این شکل که باعث بالاتر رفتن تعداد ویوهای شما از اکسپلور می شود و در کل فروش شما از طریق پیج تان سرعت می گیرد.

 در تولید محتوای خود وقفه ایجاد نکنید

یکی از اصلی ترین و اساسی ترین پایه های رشد و پیشرفت در اینستاگرام محتوای خوب و قابل قبول است.

سعی کنید علاوه بر اینکه محتوای ناب و مفیدی را برای کاربران تولید می کنید این کار را به صورت مداوم و با فاصله زمانی کوتاه انجام دهید تا حضور کاربر در پیج شما کم رنگ نشود.

 

استوری گذاری

استوری گذاشتن در یک پیج به اندازه ی پست گذاری در آن مهم است؛ استوری ها همه روزه به خاطر زمان کمی که از مخاطب می گیرند بسیار مورد توجه هستند و اگر عنصر جذابیت را هم داشته باشند می توانند به ایده آل ترین قسمت پیج تبدیل شوند. اگر می خواهید برای محصولات تان تخفیف های دوره ای در نظر بگیرید می توانید از استوری استفاده کنید و آن را به اطلاع مخاطب برسانید و اگر می خواهید که استوری تان بیشتر از 24 ساعت روی پیج بماند می توانید از قابلیت هایلایت کردن استفاده کنید.

 

مزایا و معایل خرید فالوور فیک اینستاگرام

محتوای تصویری را بیشتر از متن به کار ببرید

با توجه به اینکه اینستاگرام فضایی است که کاربران در آن بیشتر محتوای تصویری و ویدیویی تولید می کنند و مخاطبان هم معمولا به محتوای تصویر محور علاقه ی بیشتری دارند؛بهتر است وقتی دارید درباره تهیه یک پست فکر می کنید به این موضوع هم بیندیشید و تولید محتوایی که غنای بصری بیشتری دارد را در اولویت  قرار دهید.

منظور این است که هنگام تولید محتوا بیشتر عکس و ویدئو با کپشن هایی کوتاه و جذاب تهیه کنید چرا که اگر متن در صفحه خیلی زیاد باشد معمولا کاربران حوصله نمی کنند تمام آن را بخوانند پس اگر متن نوشته شده کوتاه باشد بهتر است.

پیج های کاری هم حوزه با خودتان را بشناسید

سعی کنید درباره پیج ها و افرادی که در زمینه مشابه با پیج شما فعالیت می کنند را بشناسید؛ این کار به شما کمک می کند هر از گاهی از پیج آنها برای تبلیغ استفاده کنید و یا در کامنت های این پیج ها پیام بدهید و با دیگران ارتباط برقرار کنید که این موضوع خود می تواند در جهت آشنا کردن دیگر مخاطبان با پیج شما و افزایش مخاطب کارآمد باشد.

خودتان باشید

در تولید محتوا از هیچ پیجی کپی نکنید؛ سعی کنید خلاق باشید و دقیقا همان ایده ای که در سر دارید را پیاده کنید؛ چون اگر دقیقا از شیوه کاری یک پیج کپی کنید مخاطبان خیلی کمتری مشتاق به دیدن کانال شما خواهند بود چرا که هر چیزی که نیاز دارند را در پیج اولی می بینند و تعداد بسیار کمی می خواهند محتوای دقیقا مشابه را دوباره ببینند؛ در چنین مواردی همیشه پیجی که برای اولین بار چیزی را ارائه کرده است؛موفقیت را از آن خود می کند پس هر آنچه که در چنته دارید را رو کنید و نگران هیچ چیز نباشید.

 

در  ست پنل تمامی خدمات اینستاگرام با استفاده از سرور های جهانی پر سرعت و با قیمت بسیار کم انجام می شود و دارای پشتیبانی 24 ساعته انلاین می باشد 

  معرفی استارت‌آپ آقای پرداختدروازه پرداخت معتبر

                                                                                           

 
 

.

ت.

 

 

09045742530 پیام واتساب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت محفوظ و متعلق به سایت ست پنل می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد